ONLINE Marketing
MOBIL weboldalkészítés


ADSL internet,telefon nélküli ADSL internet,modemes internet,elérés,Győr Honlap elhelyezés,webtárhely,webhosting,statikus webtárhely,dinamikus webtárhely,php,postgresql,mysql,.hu domain név regisztráció,.eu domain név regisztráció,ékezetes domain név regisztráció Honlap tervezés,weboldal tervezés,honlap készítés,webdesign
www.IRQ.hu

Kis hirdetések, nagy vállalatok

2006.06.12. | forrás: terminal.hu
Az USA-ban olyan nagyvállalatok, mint a DaimlerChrysler, az online marketing költségvetésének 20–30 százalékát fektetik be a célirányos internetes reklámba.

Az Organic amerikai tanácsadó cég nyilatkozata szerint ügyfelei az internetes reklám költségvetéseinek 20–30 százalékát keresőoldalak szolgáltatásaiba invesztálják. Az internetes reklámra költött összeg 40 százaléka a PPC (pay-per-click), vagyis kattintás alapú elszámolási rendszerekbe áramlik.

Az Etarget társaság hasonló befektetések növekedését feltételezi a közép-európai régióban. „Magyarországon a nagyvállalatok egyelőre csak fokozatosan, és óvatosan ismerkednek a célirányos internetes reklámmal. Azonban a globális áramlatokra tekintve jövőre a PPC rendszerekbe való befektetések jellegzetes növekedését várjuk a nagyvállalatok részéről.”- mondta Kálmán Tamás, a cég hazai vezetője.

„Az internetes kereskedést ma már nem csak az e-shopok jellemzik. Magyarországon is túlnyomórészt internetes információbeszerzéssel kezdődik az üzletek lebonyolítása. Ezért is nagyon fontos a reklám megfelelő és előnyös elhelyezése a keresőoldalokon és az online médiumokban. Az internetet, mint piaci csatornát nem csak a multimédia és a könyvkereskedők veszik igénybe, hanem alkalmas a magán– és kereskedelmi szektor összes termékeinek forgalmazására is. A kereskedés és a vásarlás formái megváltoztak, a piaci ágazatok pedig szakosodnak. A kereskedőkben egyre inkáb tudatosodik, hogy előnyösebb az érdeklődők célirányos megszólitása.“- nyilatkozta Kálmán Tamás.

„A célirányos internetes reklám a marketing egyik leghatékonyabb eszköze, melynek keretében egyszerű a befektetett eszközök kimutatása. A magyar média – és reklámügynökségek egyenlőre csak ismerkednek a PPC rendszerekkel és felhasználásukkal, de elmondhtajuk, hogy igen gyors fejlődés várható ezen a téren. A PPC rendszerek hatékony felhasználása tapasztalatokat követel, következésképpen az az a médiaügynökség kerül előnyösebb helyzetbe, amelyik hamarabb kezd el komolyan foglakozni ezen rendszerekkel, hisz a nagyvállalati ügyfelek szakértői hozzáállást igényelnek a szolgáltatóktól.“ -jegyezte meg Kálmán Tamás.
Hírarchívum | Visszalépés az előző oldalra
 
IRQ Hosting Kft.
Székhely: 1072 Budapest, Rákóczi út 42. • Cégjegyzékszám: Cg.01-09-964304 • Adószám: 23408416-2-42
Ügyfélszolgálati iroda: 9022 Győr, Batthyány tér 7. • Telefon: 06-96/333-777 • 06-1/233-7777 • 06-20/477-7777